Brynhild Resell Igland Bømlo Folkehøgskule Demensaksjonen

Walkabout

Hei! Vi er to nittenårige jenter, Amalie og Brynhild, som går på Bømlo folkehøgskule. Vi skal på walkabout, fra lørdag 27. februar til onsdag 2. mars, hvor vi skal samle inn penger for å støtte Nasjonalforeningen for folkehelsas demensforskning. Vår walkabout går ut på at vi skal komme oss fra Bømlo til en selvvalgt destinasjon uten å bruke penger. I løpet av de dagene vi er ute vil vår hovedoppgave være å samle inn mest mulig til vår valgte sak. Vi ønsker å vekke oppmerksomhet rundt sykdommen demens og gi et bidrag til videre forskning på sykdommen som rammer så mange av våre eldre. For å kunne gjennomføre vår walkabout trenger vi sponsorer. Vi behøver sponsorer som kan hjelpe oss med transport, mat og overnatting. I tillegg vil vi i løpet av dagene få utfordringer fra lærerne våre, vi ønsker også sponsorer som kan donere et pengebeløp dersom vi klarer utfordringene vi får. Alle beløp vi får inn vil gå direkte til Nasjonalforeningen for folkehelsa. Tusen takk for alle bidrag!

24.02.2016 18.03.2016

Brynhild Resell Igland