Vil du gjøre en forskjell?

Nasjonalforeningen for folkehelsen er en frivillig organisasjon som jobber med demens og hjerte- og karsykdommer ved lokalt arbeid, politisk påvirkning og innsamling til forskning.

Hvordan starte?

1.

Klikk på START INNSAMLING-knappen for å opprette en innsamlingsside. Fyll inn navn og mål for innsamlingen din.

2.

Send invitasjon til venner og familie via e-post, Facebook og andre sosiale medier og be dem støtte din innsamling.

3.

Du kan hele tiden følge med på din innsamling.

4.

Det er viktig at du takker de som bidrar til din innsamling. Alle liker å bli sett.

Bli med – START NÅ!

Nasjonalforeningen for folkehelsen ønsker at det skal være enkelt og gøy for deg å starte din egen innsamling! Uansett hvor du befinner deg, kan du raskt starte din egen innsamling på nettet: Du setter deg et mål og vi gir deg en elektronisk innsamlingsbøsse. Denne kan du enkelt sende til familie, venner og bekjente via e-post, facebook eller twitter. Resultatet kan du følge live. Alle kan starte sin egen innsamling: privatpersoner, bedrifter og organisasjoner.

Nedenfor velger du hvilken type forskning du ønsker å støtte. Tusen takk for at du bidrar til viktig forskning!

Forskning på alzheimer og demens

100 000 har demens i Norge i dag og det er mer enn 400 000 nære pårørende. Antallet vil dobles de neste tiårene, dersom vi ikke finner en kur og behandling som virker. Demens kan ramme deg, meg eller en du er glad i. Støtt forskningen. Det er bare FORSKNING som kan stoppe DEMENS.

Forskning på hjerte- og karsykdommer

Dødeligheten av hjerte- og karsykdommer har gått kraftig ned de siste førti årene. Men fortsatt er disse sykdommene en av de vanligste dødsårsakene i Norge. Støtt viktig forskning på hjerte- og karsykdommer - det redder liv og gir flere en bedre hverdag.

Sammen har vi

{{ collected_gift_amount_formatted }}

Samlet inn

{{ current_participant_number }}